10.07.2025 12:29
10.07.2025 11:33
Pěší zóna ve Smetanových sadech získala novou tvář - FOTKY
09.07.2025 19:23 10.07.2025 11:01
Střet osoby s vlakem zastavil provoz mezi Rokycany a Ejpovicemi
Město sází na další kampaň, hlavní vizí je podpora očkování
Plzeň se rozhodla zesílit podporu Plzeňanům v jejich rozhodování ohledně očkování proti covid-19. Dle průzkumů společnosti Ipsos je nyní pro očkování rozhodnuto 48 procent obyvatel Plzeňského kraje.
Na nerozhodnuté či váhající Plzeňany chce město působit pomocí kampaně, jejíž ústřední motiv stojí na pozitivních emocích, jednoduchosti a hravosti. "Učitelé, kulturní a sportovní aktéři, provozovatelé restaurací, turistických cílů, nebo obchodů již rok nemohou plnohodnotně provozovat svou činnost, plzeňské ulice jsou prázdné a opuštěné, lidé se nemohou setkávat, dětem chybí kontakty s vrstevníky. Jsme přesvědčeni o tom, že východiskem z tohoto stavu je očkování, proto jej podporujeme, a proto zesílíme v tomto ohledu komunikaci s veřejností,“ uvedl primátor Martin Baxa.
Město v rámci projektu na podporu očkování aktivuje i své partnery, významné plzeňské značky. Ke komunikačním aktivitám města na podporu očkování se připojují v první fázi Plzeňský Prazdroj, FC Viktoria Plzeň a Zoologická a botanická zahrada města Plzně, pro které město připravilo speciální vizuály. „Vizuál vždy doplňuje hlavní sdělení hravým motivem – například pro claim neboli slogan ‚Konečně trávit čas s vnoučaty‘ byl zvolen motiv bábovky, který v každém evokuje atmosféru rodinného setkání. Logo města doplňuje přívlastek ‚zodpovědná‘, tedy zodpovědná Plzeň,“ vysvětlila vedoucí Odboru prezentace a marketingu Magistrátu města Plzně Jana Komišová. Mezi další claimy například patří: „Konečně se přestat bát o své blízké“, „Konečně se nebát dotknout“, „Konečně na Prodanku do divadla“.
S „proočkovacími“ vizuály se veřejnost setká jak ve veřejném prostoru, na citylight vitrínách, plakátovacích plochách či zastávkách MHD, tak na sociálních sítích města a jeho partnerů.
Foto: Magistrát města Plzně